- Powtarzamy nazwy miejsc w mieście (te, które są na wklejce w zeszycie- temat 3)
Ćwiczymy użycie wyrażeń There’s a/ There are :
- sprawdzamy p.d. ćw. 2/6 w ćwiczeniach
There’s a- zdanie 2,3,4,5
There are- zdanie 6,7,8
- Robimy zadanie 1/7 w ćwiczeniach- czytamy zdania pod obrazkiem, szukamy na obrazku miejsc o których jest mowa w zdaniu i w kwadraciki obok zdań wpisujemy właściwą literkę.
- Ćwiczenie 2/7 Uzupełniamy pocztówkę brakującymi wyrażeniami z ramki. Zwracamy uwagę na początek i koniec pocztówki/ listu. Wskazujemy autora i adresata pocztówki.
Wpisujemy w następującej kolejności:
There’s
a post office
school
There are
Na podstawie tej pocztówki i pocztówki ze strony 8 w podręczniku pisaliśmy pocztówki do kolegi/ koleżanki w której opisaliśmy swoją miejscowość. Pracę wykonujemy na połowie kartki z bloku technicznego A4. Na drugiej stronie pocztówki rysujemy swoje miasto lub przynajmniej 1 miejsce o którym pisaliśmy na pocztówce.